Životopis

Poslankyně, starostka Prahy 5, manželka, matka, zakladatelka soukromé školy, manažerka, středoškolská pedagožka, podporovatelka sportu, vzdělání a veřejného života. 

Jsem šťastně vdaná a s manželem máme tři dospělé syny. Absolvovala jsem Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy v oborech český jazyk, společenské vědy a školský management. Ráda cestuji a přitom poznávám jak atmosféru a fungování městských metropolí, tak přírodní krásy. Relaxem je pro mě rodina, tanec, horské kolo, v zimě běžky nebo dobrá kniha. V roce 2005 jsem začala budovat vlastní soukromé gymnázium zaměřené na osobní rozvoj a mezinárodní vztahy.Rozhodla jsem se tehdy využít dlouholeté zkušenosti v českém školství a uchopit vzdělávání nadaných mladých lidí po svém. Rodinná škola postupně vyrostla ve vyhledávanou vzdělávací instituci s více jak 400 studenty. Před nedávnem jsem vedení školy svěřila svému synovi a vstoupila do lokální politiky.

Starostkou aférami neblaze proslulé Prahy 5 jsem se stala v roce 2019. Okamžitě po nástupu do funkce jsem radnici zbavila korupce a otevřela veřejnosti. Iniciovala jsem vznik strategie rozvoje městské části, do jejíž přípravy jsem zapojila desítky lidí včetně politické opozice. Při turbulentní výstavbě, která Pětku a starousedlíky dlouhodobě zatěžuje, se snažím o citlivější přístup developerů včetně jejich zapojení do budování infrastruktury. Jednáme o tom, jak území, do kterého vstupují, vhodným způsobem prospět. 

Na Pětce se dlouhodobě se věnuji také nepopulárním tématům jako zvyšování bezpečnosti a čistoty ve veřejném prostoru a hlavně protidrogové problematice. Jako u mnoha dalších oblastí, magistrát zde svou klíčovou úlohu zanedbal. Razím ale cestu obyčejné lidskosti a spolupráce, což pomáhá situaci výrazně zlepšovat. 

V parlamentních volbách na podzim roku 2021 mi pražané udělili přes 12 500 preferenčních hlasů.Jejich důvěra mi umožnila stát se poslankyní Parlamentu ČR. Ve Sněmovně chci posílit demokratický blok a postavení obcí a především podpořit reformu a rozvoj českého školství, protože naše budoucnost je ve školách. Další úkol vidím také v podpoře rychlejší digitalizace státu. Méně státu a byrokracie znamená více svobody a času pro občana – na rodinu, odpočinek, aktivní společenský život.