Ing Petr Putnioř

Povolání: interní auditor
*1960

Politická příslušnost: BEZPP

Životopis

Vzdělání a další kurzy

VŠB – TU, EKF Ostrava, titul Ing.,navazující magisterské studium obor Ekonomika podniku

VŠB – TU, EKF Ostrava, titul Bc.,

obor Podniková ekonomika a management

Střední průmyslová škola hornická Ostrava, maturita

Gymnázium Hladnov, Ostrava, maturita

  

Průběh zaměstnání

datum nástupu – datum ukončení

01.04.2019 – dosud

Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě,  Partyzánské náměstí 2633/7,

Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava,

interní auditor

  • zajišťováni interního auditu v souladu s mezinárodními standardy pro profesní praxi        interního auditu,
  • identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik organizace,
  • výkon finančních auditů (včetně ověřování správnosti vedení účetnictví a dodržování        daňových zákonů a rovněž plnění ročního rozpočtu a účinnosti controllingových aktivit      organizace),
  • nezávisle přezkoumávání a vyhodnocování přiměřenosti řídící kontroly a vnitřního            kontrolního systému, účelnosti, efektivnosti a hospodárnosti vynakládání veřejných          prostředků  celé organizace,
  • optimalizaci veřejných výdajů organizace především se zaměření na procesy zdokonalování jednotlivých činností, řídících a kontrolních mechanizmů a procesů řízení změn při eliminaci aktivit, které jsou při zajišťování schválených záměrů a cílů nehospodárné, neefektivní a neúčelné
  • mapování a analýza procesů a předkládání doporučení a návrhy k jejich optimalizaci,

datum nástupu – datum ukončení

01.04.2017 – 31.03.2019

Centrum pro regionální rozvoj České republiky, U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 - Strašnice

odborný rada - manažer projektu

  • kompletní zpracování a administrování procesu žádosti o podporu z programu IROP,
  • kontrola realizace veřejných zakázek,
  • výkon veřejnosprávní kontroly podle zákona 320/2001 Sb. a zákona 255/2012 Sb. u        žadatelů a příjemců finanční podpory z programu IROP.

datum nástupu – datum ukončení

01.06.2010 – 31.12.2016

Český rozhlas, Vinohradská 12, 112 91 Praha 2

interní auditor

  • samostatný pracovník podléhající bezprostředně generálnímu řediteli Českého rozhlasu,
  • zajišťováni interního auditu v souladu s mezinárodními standardy pro profesní prax          interního auditu,
  • identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik organizace,
  • výkon finančních auditů (včetně ověřování správnosti vedení účetnictví a dodržování        daňových zákonů a rovněž plnění ročního rozpočtu a účinnosti controllingových aktivit    organizace),
  • nezávisle přezkoumávání a vyhodnocování přiměřenosti řídící kontroly a vnitřního            kontrolního systému, hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti činností celé organizace,
  • optimalizaci veřejných výdajů organizace především se zaměřením na procesy                zdokonalování jednotlivých činností, řídících a kontrolních mechanizmů a procesů řízení  změn při eliminaci aktivit, které jsou při zajišťování schválených záměrů a cílů                nehospodárné, neefektivní a neúčelné,
  • mapování a analýza procesů a předkládání doporučení a návrhy k jejich optimalizaci,

datum nástupu – datum ukončení

06.07.2009 – 31.05.2010

Úřad práce v Novém Jičíně, Msgr. Šrámka 1030

vedoucí kanceláře ředitele úřadu

  • řízení a vedení útvaru Kancelář ředitele úřadu s 25 zaměstnanci, v rámci útvaru              Kanceláře ředitele úřadu:
  • řízení ekonomického a účetního oddělení rozpočtové organizace,
  • řízení oddělení IT,
  • řízení oddělení hospodářské správy Úřadu práce,
  • implementace a řízení procesu zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006,    o veřejných zakázkách,
  • implementace a řízení procesu archivace a spisové služby podle zákona č. 499/2004 Sb.

datum nástupu – datum ukončení

13.11.2006 – 31.12.2008

ČEZ Zákaznické služby s.r.o

specialista řízení procesů

  • samostatný pracovník.
  • mapování, optimalizace a řízení účetních, ekonomických a řídících procesů společnosti,
  • identifikace, hodnocení, analýza a řízení rizik.

datum nástupu – datum ukončení

 1.2.2003 – 19.9.2006

Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, Ostrava  vedoucí Útvaru interního auditu, interní auditor, kontrol

  •   řízení a vedení útvaru interního auditu,
  •   výkon interního auditu podle zákona č. 320/2001 Sb. a mezinárodních standardů pro      profesní praxi interního auditu,
  •   předběžná, průběžná a následná kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb. a prováděcí        vyhlášky č. 416/2004 Sb.,

datum nástupu – datum ukončení

datum  15.3.2000 – 31.1.2003

Charita sv. Alexandra, Holvekova, Ostrava

ředitel

  • komplexní řízení organizace s 50 zaměstnanci, včetně finančního řízení (výrobní chráněné dílny pro osoby duševním i fyzickým zdravotním postižením, humanitární pomoc v tuzemsku i zahraniční),
  • tvorba, komplexní zpracování, předkládání a řízení dotačních projektů, včetně dotací z finančních prostředků EU,

datum nástupu – datum ukončení

datum  1999 – 14.3.2000

Kreon, s.r.o., Ostrava – Hrušov

vedoucí ekonom – účetní

  • vedení ekonomicko–účetního útvaru s 6 zaměstnanci,
  • tvorba finančních výkazů,
  • tvorba finančních analýz a rozpočtů, rozpočetnictví a kalkulace,
  • daňová legislativa,
  • podílení se na vedení účetní agendy firmy a odpovědnost za celé vedení účetnictví firmy.

datum nástupu – datum ukončení

datum  1992 - 1999

OSVČ, Ostrava

  • marketingové, ekonomicko-účetní a poradenské služby orientované na polský i český trh,
  • obchodní činnost na polském trhu,
  • vedení účetnictví pro fyzické i právnické osoby,
  • překladatelské služby polského jazyka.

datum nástupu – datum ukončení

datum  1984 - 1992

OKD, Důl Ignát, Ostrava

vedoucí důlního úseku

  • řízení důlního úseku 120 zaměstnanců zaměřeného na údržbu důlních tratí pro důlní dopravu

datum nástupu – datum ukončení

datum  1982 - 1984

Výzkumný a vývojový ústav aplikační technologie, Praha,

programátor

  • programovací jazyky COBOL, PLM, Fortran, Basic, Assembler

 

Jazykové znalosti

Polština perfektní – jako rodilý mluvčí (státnice C2), aktivní dlouholetý překladatel polského jazyka,

Angličtina – základní (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván)

Němčina – základní (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván),

Ruština – mírně pokročilá (jazyk dlouhodobě aktivně nepoužíván),

Kurzy a doplňující vzdělání

člen Českého institutu interních auditorů,

zkouška odborné způsobilosti Strukturální fondy EU,

školení v oblasti systému věcného hodnocení žádostí a projektů předkládaných v rámci OP LZZ – hodnotitel.

Jiné schopnosti a dovednosti

velmi dobrá práce s PC, aktivní práce s aplikacemi MS Office (Word, Excel, Power Point, Access), databázové soubory, internet, Windows, podnikový informační systém SAP, účetní programy ( GORDIC, POHODA, aj.),

řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič od roku 1985,

Datum zpracování:

17. 01. 2022